11 Aralık 2009 Cuma

XAT CHAT ODALARI

img249/156/vuur2oiocw7ke5.gif HOSGELDINIZimg249/156/vuur2oiocw7ke5.gif



HER KESE İYİ GÜZEL SEVYELİ SOHBETLER DİLERİM (DEDE)




Nerdesin.!!

izle
Nerdesin...

Nerdesin simdi cantanem omrum seni aramakla geciyor.




Vazgectim.!!

izle
Vazgectim..

Vazgectim sanma birtanem ben sadece sensizlige alismaya calistim




Hasretinle.!!

izle
Hasretinle...

Hasretinle Bir gece degil bir asirda gecse sensizlikten yakinmam






NERDESiN

VAZGECTiM

YARINIMSIN

HASRETiNLE

GiTME

SEVDiGiM

ALEV ALEV

BiR BiLSEN

SEN AGLAMA

UNUTABiLMEKMi

BANA SOZ VER

SABAH OLMUYOR

BUYUK SEVDALAR

SENi SEViYORUM

NE GUZELMiS

UNUTURSUN DiYE

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

CANTANEM

Gece olur, en parlak yildiza takilir dalar gözlerim...
Gece olur, aniden kayar gider yokluguna yildizim.
Gölgen ki, düsüvermis kalbime..
Ne yakinsin ne uzaksin sen bana.
Bilmezdim hayalinin aynalarda da konustugunu...
Bilmezdim, gözlerinin gökyüzünde de durdugunu.

CANTANEM

Gün olur, buz dagindan kopan bir buz parçasi kadar soguk,
Gün olur, isitir evrenimi günesimin içime çizdigi ufuk...
Sevgin ki, yakivermis atesiyle,
Ne sicaksin ne sgðuksun sen bana..
Bilmezdim sevginin de atesten bir gül oldugunu..
Bilmezdim, gökkusagininda çiçek gibi soldugunu.
CANTANEM

Mevsim olur, damarlarimda dolasan kan cehennem sicaginda kavrulur.
Mevsim olur, yüregimde kopan firtinalar kizgin çöllere savrulur. sefkatin ki, sarivermis ruhumu...
Ne ellerindeyim ne ellerimdesin sen bana
Bilmezdim yagmurun suyuda hasretiyle kuruttugunu,
Bilmezdim, çölde gezinen yarali bir ceylani yüreginden vurdugunu...

CANTANEM

Nese olur kahkahalarla agladigima güler geçerim...
Nese olur, mutlulugu martilarin sesinden dinlerim.
Gülümseyis ki, dönüvermis hiçkiriga içimde...
Ne yalansin ne dogrusun sen bana...
Bilmezdim bir gülümseyisin kadehlerde gözyasi sundugunu.
Bilmezdim, dudaklar gülümserken yürege kan doldugunu.
CANTANEM

Son olur, ayrilik heceleri bir bir kiyiya vurur...
Son olur, sözler biter siirler nagme nagme konusur.
Adin ki siir oluvermis dudaklarimda,
Ne askimsin ne canimsin sen bana.
Bilmezdim her aldigim nefeste ölümü soludugumu,
Bilmezdim, canimsin dedigim minik kusumun kafesinden kanatsiz uçtugunu...
CANTANEM

U N U T U R S U N D i Y E

Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.


Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...


Karıncaya sormuşlar nereye gidiyorsun böyle, sevdiğimin yanına demiş. Iyide bu ayaklarla varamazsın demişler, olsun demiş hiç değilse sevdiğimin yolunda ölürüm.


Sesini duyabilme umuduyla yasadigim hayat yüzünü göremedigim için çekilmez olsada sesini duyabildigim için yasamaya deger...


sevgi sevgi sevgi sevgi sevgi



NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIĞINLA, BENDE YAZMAK İSTERİM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA.



UÇUMDAN DÜŞERKEN TUTUNACAK DALIM OLSAN ÖLMEKTEN DEĞİL SENİ KIRMAKTAN KORKARIM



ARAMIZDAKİ MESAFELER NEKADAR UZUN OLURSA OLSUN SONSUZLUĞA GİDEN TÜM YOLLARA ADINI YAZDIM
HANGİ YOLDAN GEÇERSEN GEÇ SENİ SEVDİĞİMİ OKUYACAKSIN.



яєкαвєт_єтмєм_яєкαвєт_уαяαтıяıм_σηα_вυηα_∂єğιℓ_вєη_ѕα∂є¢є_∂αℓgαмα_вαкαяıм!

ASKIMSIN

BİR GECE BİR EL UYANDIRDI BENİ KİMSİN DEDİM? AZRAİLİM DEDİ.. NE İSTİYORSUN? DEDİM CANINI ALMAYA GELDİM..!! DEDİ BİR ANDA BİRSEY TIKINDI BOGAZIMA KONUSAMADIM AZRAİL:ÖLÜMDEN COKMU KORKUYORSUN?DEDİ EVET DEDİM.. NİCİN? DEDİ CÜNKÜ SEVDIGIM KSIIYI BİR DAHA GÖREMİYECEGİM İCİN DEDİM.. ONU COKMU SEVİYORSUN.?DEDİ EVET DEDIM.. BAKTIM AZRAIL GIDIYOR.. ARKASINDAN SESLENDIM.. HEY HANI CANIMI ALACAKTIN DEDIM.. ARKASINA DONUP BAKTI VE GULDU... VE SESLENDI SEN ZATEN YASARKEN OLMUSSUN DEDI

SeSSiZ KaPTaN

HERKESIN GOZ RENKLERI FARKLIDIR FAKAT GOSYASLARI HEP AYNIDIR
'border= 'border= 'border= 'border= 'border= 'border= 'border=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

İzleyiciler

Blog Arşivi

Hakkımda