6 Kasım 2009 Cuma

güzel aşk mesajlar


Get your own Chat Box! Go Large!



Dogru söyleyeni dokuz köyden kovarlar, ben sana onuncu köyden sesleniyorum. Seni çok ama çok seviyorum.

Sevdim aldatti beni; Güldüm aglatti beni; Gittim kölesi oldum; Götürdü satti . beni.....

Askin göz yaslari denize düstügünde sahile su imzayi atar: Seni seviyorum

Eger geceler seni düsündügüm kadar uzun olsaydi asla sabah olmazdi.

Sen bana bakma ben senin baktigin yerde olurum.

Gözlerinde dogmak, yanaklarinda yasamak, dudaklarinda ölmek icin Gözyasin olmak isterdim!!!

Askimi daglara yazacaktim ama askimdan büyük dag bulamadim...

Senin olan herseyi sensizligi bile seni hatirlattigi için seviyorum.

Içtigim sigaram gibiydin aranizda tek bir fark vardi sigarami ben bitirdim beni de sen...

Basini gögsüme yasladigin zaman tek düsmanim akip giden zamandir.

Bir gün günes dogmayi ay batmayi unutursa ben de seni unutacagim...

En sonunda bir gün seni gözlerime hapsedip sevgimle bogacagim sonra seni kalbime gömüp Azraile hadi al canimi diyecegim sensiz bu dünyayi asla terketmeyecegim...

Kalbimde 3 çiçek yetistirdim. Sevmek, sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardin. Bana sadece biri kaldi, beklemek.

Agirdir sevmelerim her yürek tasiyamaz, Büyüktür umutlarim her omuz kaldiramaz.

Her sey olurda . su kalbim bir tek asik olamaz.

Güzelsin, sirinsin, sahanesin. Çektigim çileme tek bahanesin. Melek mi, seytan mi bilmem ki nesin. Tuzaktan tuzaga atsan da olur ben seni seviyorum sen sevmesen de olur.

Eller bana kalpsizsin diyorlar, dogru çünkü kalbimin sende oldugunu bilmiyorlar!!! Seviyorum.

Duyuyorum sana dokunmanin ezikligini ve düsünüyorum asik olmanin rezilligini. Inan yanindayken çekiyorum en çok hasretini!

Nasil doldurduysan hayatimi varliginla, Ben de yazmak isterim adimi defalarca Dudaklarimla dudaklarina.

Aramizdaki mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sonsuzluga giden tüm yollara adini yazdim. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdigimi okuyacaksin.

Askim var daglar bilemez, sevgim var kimsenin . akli alamaz, Birde sen varsin ya bir tanem dünyada kimse böyle sevemez.

Bir ilk gibi yasayacagim içimde,kalan son sevgi parçasini seninle, Sakin ayrilmayalim askim ölsem bile ellerinde.

Ask gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalir ama dikenlerin hesabini gülden soramazsin.

Bir gün dudaklarin kurursa okyanusu getiririm sana. Aksam ayazinda titrersen günesi getiririm sana. Eger gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana.

Bir gün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip sessiz sedasiz ölüme gitmek istersen yanima gelki sana sensizyasamanin sensiz olmanin ölüm oldugunu göstereyim.

Gözlerin gözlerime degdiginde felaketim olurdu aglardim.

Ne zaman ayrilik saati gelse içimdeki güllerin boynu bükük bir zaman kalirim öylece.

Neden sonra gittigini anlarim içimde güller aglar ben aglarim.

Bir soluk kadar yakin, yildizlar kadar uzak derler sevgi için. Uzanirsin yetisemezsin, yetisirsin dokunamazsin,Dokunursun vazgeçemezsin, vazgeçersin ama unutamazsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler