6 Kasım 2009 Cuma

emo şekili süslü niçkleri


Get your own Chat Box! Go Large!

ღ°•.♥.•°ღ adınız ღ°•.♥.•°ღ«•´`•.(`•.¸♥•♥•♥¸.•´).•´`•» adınız «•´`•.(`•.¸♥•♥•♥¸.•´).•´`•»


★••.•´¯`•.••♥ adınız ♥••.•´¯`•.••★



◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦ adınız ◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦


* ^ o ^ * adınız * ^ o ^ *


(¯`·._.·[ (Buraya msn Nick Yazin) ]·._.·´¯)

¨°o.O (Buraya msn Nick Yazin) O.o°

×÷·.·´¯`·)» (Buraya msn Nick Yazin) «(·´¯`·.·÷×

· ··^v´¯`×) (Buraya msn Nick Yazin) (×´¯`v^·· ·

,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (Buraya msn Nick Yazin) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸


Oº°‘¨ (Buraya msn Nick Yazin) ¨‘°ºO

- - --^[ (Buraya msn Nick Yazin) ]^-- - -

•·.·´¯`·.·• (Buraya msn Nick Yazin) •·.·´¯`·.·•
`·.¸¸.·´´¯`··._.· (Buraya msn Nick Yazin) `·.¸¸.·´´¯`··._.·


(¯`·._) (Buraya msn Nick Yazin) (¯`·._)

¯¨'*·~-.¸¸,.-~*' (Buraya msn Nick Yazin) ¯¨'*·~-.¸¸,.-~*'

Oº°‘¨ (Buraya msn Nick Yazin) ¨‘°ºO

·´)› (Buraya msn Nick Yazin) ‹(`·


.-~·*'˜¨¯`·¸ (Buraya msn Nick Yazin) ¸·`¯¨˜'*·~-.


¸„.-·~¹°”ˆ˜¨ (Buraya msn Nick Yazin) ¨˜ˆ”°¹~·-.„¸


׺°”˜`”°º× (Buraya msn Nick Yazin) •._.·´¯)


—÷[(` (Buraya msn Nick Yazin) ´)]�E—



—(•·÷[ (Buraya msn Nick Yazin) ]÷·•)—


—¤�E`[¤ (Buraya msn Nick Yazin) ¤]´)÷¤—

··¤(`×[¤ (Buraya msn Nick Yazin) ¤]×´)¤··

·´¯`·*» (Buraya msn Nick Yazin) «*·´¯`·

]¦•¦[ (Buraya msn Nick Yazin) ]¦•¦[
`·.,¸¸,.·´¯ (Buraya msn Nick Yazin) ¯`·.,¸¸,.·´

[`·.] (Buraya msn Nick Yazin) [.·´]

(`·.·• (Buraya msn Nick Yazin) •·.·')

•´¯¥¯`• (Buraya msn Nick Yazin) •´¯¥¯`•

•^v^–[ (Buraya msn Nick Yazin) ]–^v^•

•·´¯°· (Buraya msn Nick Yazin) ·°¯`·•

·°¯`·• (Buraya msn Nick Yazin) •·´¯°·

§.·´¨'°÷·..× (Buraya msn Nick Yazin) ×,.·´¨'°÷·..§

]I{•------» (Buraya msn Nick Yazin) «------•}I

•]•·´º´·» (Buraya msn Nick Yazin) «·´º´·•[•

𺰘¨ (Buraya msn Nick Yazin) ¨˜°º�E
׺°”˜`”°º× (Buraya msn Nick Yazin) ׺°”˜`”°º×
.·´¯`·-> (Buraya msn Nick Yazin) <-·´¯`·
<º))))><.·´¯`·. (Buraya msn Nick Yazin) ¸.·´¯`·.¸><((((º>
- -¤--^] (Buraya msn Nick Yazin) [^--¤- -
~²ºº²~ (Buraya msn Nick Yazin) ~²ºº³~

._.<(+_+)>._. (Buraya msn Nick Yazin) ._.<(+_+)>._.

....<(+_ (Buraya msn Nick Yazin) _+>....

-·=»�E=·- (Buraya msn Nick Yazin) -·=»�E=·-

•°o.O (Buraya msn Nick Yazin) O.o°�E

+*¨^¨*+ (Buraya msn Nick Yazin) +*¨^¨*+



,.-~*'¨¯¨'*•~-.¸-(_ adınız _)-,.-~*'¨¯¨'*•~-.¸

(^_^) adınız (^_^)

º)))).•´¯`•. adınız ¸.•´¯`•.¸((((º

* ^ o ^ * adınız * ^ o ^ *

¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸ × adınız × ¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸

•:*:• •:*:• •:*:• •:*:• •:*:•adınız •:*:• •:*:• •:*:• •:*:• •:*:•


◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦ adınız ◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦

۩۞۩๑ adınız ๑۩۞۩

(¯`•._.•[ adınız ]•._.•´¯)

◦°°◦εїз◦°°◦๑ adınız ๑◦°°◦εїз◦°°◦

☆*••.•´¯`•.••** adınız **••.•´¯`•.••*☆


↔ ↕ ▄ █▓▒ べò⊹ ® © ◊ ◦ εїз→ ◊ ◦ εїз۰•● ๑

˙·٠•● adınız ●•٠·˙

•:*´¨`*:•.☆ rumuz ☆•:*´¨`*:•.

★••.•´¯`•.••♥ rumuz ♥••.•´¯`•.••★

๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ

×÷•.•´¯`•)» ad«(•´¯`•.•÷×

˙·٠•●●•٠·˙*¨`*:•. isim.•:*¨`*˙·٠•●●•٠·˙

♥♡▂ ▃ ▅ ▆ █ nickname █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥♡

☆.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.•¤ ♡ adınız ♡ ¤•.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.☆

☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♡.¸¸.•*´¯`♥ adınız ♥´¯`*•.¸¸.♡.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆

•°¤*(¯`°´¯)*¤°• adınız •°¤*(¯`°´¯)*¤°•

..•*•.. adınız ..•*•..

°.¸¸.•´¯`» adınız «´¯`•.¸¸.°

۩۞۩♣(¯`•¸•´¯)★¤( adınız )¤★(¯`•¸•´¯)♣۩۞۩

•–•-• msn nick •-•–•

»-(¯`v´¯)-» nick yaz «-(¯`v´¯)-«

«•´`•.(`•.¸♥•♥•♥¸.•´).•´`•» yazı yaz «•´`•.(`•.¸♥•♥•♥¸.•´).•´`•»

¤¸.•´¯`•.¸•.--»[ buraya nick ]«- --•.¸¸.•´¯`•.¸¤

----Oº°‘¨ adınız ¨‘°ºO----

••.•´¯`•.•• en alem site ••.•´¯`•.••

●•٠·˙•.•´¯`•. euroalem .•´¯`•.•˙·٠•●


«•´`•.(`•.¸ ¸.•´).•´`•» adım «•´`•.(`•.¸ ¸.•´).•´`•»

(

Senden neFret eTmem hiç Birşeyi değiştirmiyo
çüNkü Sen neFret eDiLen kişi oLmayı benimSeemişSin (!)


söyLenenLerin hepSini duYdum aKLımDa
Çünkü hepSi benim haKKımDa (!)


Benim için heRKez deqiL ben öNemLiyim

hayaT aLtta kaLanın Canı ÇıkSın oyUnu ben aLtta kaLdım deRsimi aLdım (!)

dosTLaRıma LaF eTTiRmem..!

cesaReTsizLii guRuRLa öRTmem!

acı nedir öğrenmek istiyorsan)GÖZLERİME BAK

***BuRaDaYıM aMa RuhUm YOk...***

yeni 1 manita yapmı$sın buLu$unca habr werDe 1 ksa eqmek qönderiim e maLum KA*AR EKMEKSİZ YENMEZZZ...!

Dünya nüfusuna göre her erkeğe 2 kız düşüyormuş. Benim hakkımı kim yiyorsa haram zıkkım olsun

pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..

yoqLuumLa eii qeçiNmeye baqh vaRLıım biR daHa asLa senLe oLmuyacaqhh..


beN seNsiz biR hiçseM seNde beNsiz biR pi*hsiN..

sendeki hava benim bisikletimin tekerleklerinde waRR....


en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!

HaYaT mOtRoCk HaDi KuDuRoCk

SeytaNa SöLicEm ArtIk $u TüyüNÜ bEnDeN AlSIN

5/10/2009 Kategori: Emo nickler Yorum (0) Yorum Yaz

suffy emo nickler

ichimDeKi kiniM ve nefRetiM a$kı bu kaDaR basiTe aLanLaR yüsüNdeN..!!

Nie choK isteDikLeriMizi heP kaybetMeK zorunDa kaLıoRz..?



a$k;iLkokuLda k0med!____0rTa 0kuLda trajed!____Lisede DraM____imaM hatiPte haraM..!!



beNi saNa benZetirLerSe nefRet edeRiM ayNaDaN..!!


Sén Haa..Sevméq Haa..aTma oqLum aTmaa.. uYkumuZ vaR DéDiyseq aY**ta uYut démédiqya x))

YalnızLık P***olojikmişş ÖpüNce Geçermişşşşşşşşşş... xD

Bıktım ! Sizin SahTé YaLanLarınızDan .!
Unuttum Seni .. sen ve Senin qbiLerni ..! ...

Git ..! Bırak ELLerimi .. Bırak Tenimi .. KayboLsun qozLerindeki O ask ve SevkaTin .!

Lmadı bu deviRde dostLuk herKs bozuK

YakLasma ßana Midemi kayßetmek isdEmiorum tipiNe sadece güLüoRm

Kalßimi weRDim sana..Kır diE deİl sew diee ama sen saLk kıymetini biLemedn kie


İstEmioRum arTık siZi we siZin qiBiLeri NoLdu weRdim değeR ÇokMu qeLdi ?

biLiorum sevmioRsunuz artıK beni benDe s*kLemioRm ki sizi

ben özLedm gaLiba seNi haNi aşKım derDin ya /: dönsene qeRi

kaLßimi weRdim saNa Çektin qiTtin ßir andA oLmuor Ama zamaNLa unuturm derT yabma

PArazit yapMa yanıMda..yeNileri qeLir yaKında

yemin veRdm gitmeM biR yeRe aşKmsın öLüme biLe gideRm snnLe

KaLßim mutLuLuqDan uçuoo..aRtık Seni s*qLEmioo.D


cHaDaLooSss =) .. Hayat SürprizLerLe DoLu.. DαηqєRσυS !! Чαrınım oLmαsın αrtıq Чαşαdıqım buncα ЧıL Чeter..



cαnım Чαnαrsα dαhα beter Чαqαrım.. canımı sıqmαЧın !!


yαnαn bi kαLp vαrdı senin için .. qittiqin qün o durmus ..

5/10/2009 Kategori: Emo nickler Yorum (0) Yorum Yaz

bir sürü emo nickler

HayaT Benm HayaTımm oLdnqnDan bî pRobLêm yok xD


" wodeFonê Nê demî$ >> aNı ya$a.. xD


Her Gün Daha Chocqq Degişiom anlayana kapak dostum !

babam **zı bosuq olandan haz edmes.. baba bu qes affed ama bunnarın hebsi aynı b*q ..!


yenqeCin kumDa ßırakTıqı izLer: yaLnızLıqın en SeSSiz haLi...

..!Bn öqRenci hayad sınaw k**ıDı

Bööööö! MudsuzLuq Bna Hiç y**ışmıoR..


Ben ceketimi kaybetmişimsen düğme arıyorsun


yüReqimi hackLedn..


Eyy yoqLuqum WarLıqıMı aRat!!..


BunaLdm...


EsqiDen Hichdm..Şmdee P*cH oLdum Anneee...


sen gittin gelmedin deişen bişe olmadı belli ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!


söyLesem tesiRi yoq sussam qönüL Razı deqiL..


HayaD matROCK haDi quDuROCK..

qüzeLLik aLLah veRqisidiR..siviLce de KDV'siDir.. xD


**LamakTan yaş mı KaLdı qözLérimDé DamLayac** .. Bu HaLimDén anLamaYan öLünce mi anLayac**.. ?


..^RésT Çéktim Bu SahTé HaYat*a .. Ya$amaYac**ım Dérqen ..Sén Çıktın kaR$ıma

Héb DésTéq.. taM destEq(!)

DehshetiMMany**MLaf SokaRimYeRse uqRass ßakaLim..


séNi.. kaLBimé zinCirLédümM..anaHdaRuda kaüp eDdümm


ßy.Thé.HayaT


Tanrı DéiLim Ama Tapannar Far...

anca mİğdemİ buLandIrırsIn ßu saatten s0nra.


bo$ver seN süSü püSü beNiM iCim qüZeL=)


mutLu etmiCekseN me$quL de etMiceKsn..!!

5/10/2009 Kategori: Emo nickler Yorum (0) Yorum Yaz

emojuk nickler

no paniC no heyCan béN koyCam séN susCan xD

Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben...

Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L xD

CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda x)

kimiN eLinDéSin unuTuLdun mu seNDé sinSiCé
çöZüm senDé cNm
zoR mu qéLDi bu sonsuZ biLmeCé ?

*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$..
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ.

ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım.

tanrı DeiLim ama taPanLar war.
cahiL DeiLim ama sewmeyi biLmeyişLerim war.
meGaLoMan DeiLim ama BÜYÜLEYİCİ bi béN vaR..

- aRTiSt mi??.
DeiLim ama ''muhte$em oLMAK'' kanımda war...^^


TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Anc** OnLarLa YEtinirsinİss x)))

çok şereFsiz göRdüm ama hİçbiRİ senİn kdR pRoFesyoneL değiLdi..

Önce sen sev sonra ben =))
love beni loveYim seNi =)

rock'n coke qibisin Cadır KuraßiLirmiyim + ?


öLürümü Gördüm Dün..Top oynuyordu +_O


DuRmaz İnsaN haYvan oLunca )


Oradan ayRılana Kadar oradamı kaLdınız //


Tesadüfen Doğduk Mecburen Yaşıyoruz.

ÖzqürLük Warsa Ucmak Nié..?


' Takma Masumiét Maskéni ßén ßu YaLanLara Kanmam..!

Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL Edémiosun Péki Ona NasıL Véda Edicéxin?


' I$ıkLarı Kapatıp GözLérini 4 Acınca MutLu Mu OLdun SaLak.!?


' KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum...


' ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré TamamLanmı$ 1 Ruh Numunésiyim..!


' Narkoz ALmı$ Gißi Hisséddiqimdén ßéri Addıqım Hér Adım Sénkronizé..!


' A$k Oyununu Son OyNadıqım $eytanDı O da ßeNi GünahLaRına SaTTı...

5/10/2009 Kategori: Emo nickler Yorum (0) Yorum Yaz

emolar için nickler

kaLdır ay**ını dünyamdan yüreqimi ciqnedin cnm yanıyor!!..

Ne zaman eskiyor sevgiler? ödenen bedellerin acısı geçince mi?

Ce E ! Çık orTaya birdeN..!Ce e kayboL hadi yeniden!..NereLere sakLandın sen!..sobeLerim affeTmem qörmessem!

qösLerimin önünden kayboLup qider hayaT s**Lanırm..

aLdandm qördüqüm masaLLara...

yaLakaLıqı beniMseyeNLer sewiLsn ben buyuM kimseye ihTiyacım yoq!!..

küLüsTür bu ruHun özZrü yoqqi bnde!..


kaCıoRm i$te heR$eydeN kaCıoRm i$te seNdeN we ßendeN..!!

Ha Ha Ha..i$te hayaTım ßöLe ßo$ ßiR kahKaha..!!

ewweLim seN oLdun ahiRim sensiN..!!

ßa$ka tüRLü ßi$ey ßu yaLnıZ seNi isTeYen..!!


1 choK sıkıLdım..2 neyDi ya unuttuM xD




kalbimm esqii fabriqaaaa yoqq ardıqq o çalışnlarrrr

Hepiniz iLeTiLerim qißisiniz SaDece anlık..


boş resiMler... sen yksun... o üsden bos sanırsam... artıq usat elİni qie ösel insan qurtar bni..!!

biRaz kaLbim kıRık oLabiLiR ama yanımda azda oLsa yapı$tıRıcım vaR...

KıRıLaN hAyaaLer mİ BatTI Elİne??

''phéN héP s** TaraFıma Dönüq yaDaRım qaLßimDéqi >>$Hén<< é$iLMé Diéé....HéR$éY'm''


? °'Chekinqen.° ?

'ßir Kez 0Lsn qüldür yüzümü...Choq'mu sey istiorm Sadece sew ßeni(LL)

oYnaMa__cHocuUm *** D**Maa qaFaayyaaa xD dußLE uqaLaa xP xD EnDopLazMik1haTunum x) ..

Kim SöyLemi$ CadI OLdugumu ? Sén €LmanI Yé $ékéRim ..

anLam§ız coCukLarın cıqLıkLarı qßi.. xS

inSan oğLu naNkördüR değer weRmez kimseye .bende inSan'm sonuçta fasLasıNı bekLeme
`'•.(`'•.¸*¤*¸.•'´)¸.•'´) şekilim (`'•.(`'•.¸*¤*¸.•'´)¸.•'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler