6 Kasım 2009 Cuma

acımasız sözler


Get your own Chat Box! Go Large!



- Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.


» Bu masalar bos kalmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara birşey oLmaz yaLniz cicekLer soLar.


» Sevgime ihanet eden sevgiliyi kurşuna dizerken titrerse elim o titreyen eli kesmessem namerdim


» Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.


» Dumanımda o vardı, sigarayı bıraktım; kadehimde o vardı, içkiyi bıraktım;


» Rüyalarımda o vardı uyumayı bıraktım; baktım ki onsuz olmuyor, yaşamayı bıraktım!


» Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.


» Aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane


» Sil at aklından yazıp cızdıgın eserı herkezden üstundür su gördügün serseri


» Gittiğin gün kendin gibi herşeyimi alıp gittin.Sen gittin ben bittim.


» Bir gün sen de beni ararsın Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın Geri dönmek istersin eski bir şarkı yakar birden
gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak biranda seni.


Etiket : acımasız mesajlar, sevgiliye acımasız mesajlar, dosta acımasız mesajlar, anlamlı acımasız mesajlar, kısa acımasız mesajlar, duygusal acımasız mesajlar, Acımasız laflar, acımasız mesajlar, acımasız nickler, acımasız yazılar, anlamlı acımasız mesajlar, dosta acımasız mesajlar, duygusal acımasız mesajlar, kısa acımasız mesajlar, sevgiliye acımasız mesajlar Her sabah doğan güneş bir sabah doğmaz oldu…Elleri ellerimden kayıp giden yıldız oldu…Giderken bıraktığın tüm renkler siyah oldu…


hani sevdamızla yeneriz diyorduk herşeyi aşkım….!hani aşarız sorunları diyorduk…!malesef sen bi gururunu yenemedin bana geri dönemedin…..!


gülen gözlerim sanmaki bahtiyar,,attığım kahkahalarda binlerce gözyaşı var..


Ben yıllarımı kaybettim anılarımı değil.Ben mutluluğu terkettim.Acıları değil.Ben sevgimi yitirdim.Nefretimi değil.Ben yaşmayı unuttum.SENİ değil


yokluğun var sen yoktun ölüm geldi ölmedim aşkından hatıra diye göz yaşımı silmedim ben bir sana bir bu şehire gül dedim BELKİDE CAN BEN BU ŞEHRİ GÜLLER İÇİN COK SEVDİM


İnanıyorsan savunduklarına,arkasında duracaksın…gerek yol cellada çıkarıldığında darağacına tabureye sen vuracaksın…!


Hayat yasandığı kadardır. Ötesi ya hatıralarda bir iz, ya da hayallerde bir umuttur.


bu kez anladım hüzünlerden bozma mutluluklar yaşıyorum


hatırlamaktan korktuğum tüm anılarımı çöpe attım varmı daha iyisi


HAYAT YALNIZLIKSA VE SEN YOKSAN NEDEN YAŞAYAYIM Kİ


sevdiğim ne sensın ne başkası sadece benı kendimden daha çok seven bana hissetmeden seni seviyorum demeyecek biri…


FELEK DERDE ARA VERMEZ DERT KATAR DERDİM ÜSTÜNE KAR GÜNEŞE SIRA VERMEZ YAĞAR ÜSTÜME ÜSTÜME SENİN GİTTİĞİN GÜNDEN BELLİ


yıllar geçer o benim hep yanımda olur derdim hiç gitmez ellerimi bırakmaz derdim beni unutsada adımı ve gözlerimi asla derdim meğer varlığımı bile hiçe saymış


Sana bir gül sundum kokla ama soldurma. Sana ömrümü sundum yşa ama harcama. Sana kalbimi sundum sev ama parçalama.


Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kdr sevdim seni çünkü sen sahte deilsin
- » Tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen bir gün benim olsun aşkım.


» Hayatta hiç kimse için ağlamaya değmez,ağlamaya değenler zaten ağlatmaz


» Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz.


» Eğer bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki: Gözyaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın


» Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşin kalbi yoktur ama onu bile yosun sarar


» Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz,


» Serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz


» Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek


» Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun


» Tek tesellim kadehler başka birşey istemez sarhoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez...


» Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.


» Bu masalar boş kalmaz gidenin yeri dolar. Bu vazolara birşey olmaz yalniz cicekler solar.


Kader deyip çekip gittin sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.


» Bir gün sen de beni ararsın.Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın: Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar birden,
gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak biranda seni.


Etiket : acımasız sözler acımasız yazılar acımasız kısa sözler acımasız nefretli sözler acımasız damar sözler damardan acımasız sözler acimasiz sozler Kısa Acımasız sözler en güzel acımasız sözler acımasız sözler acımasız resimler acımasız nickler acımasız smsler güzel acımasız yazılar acımasız msn nickleri
.
- Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmezz.


Kalemimi kırsalar seni sevdiğimi kanımla yazarım


Bazen çoban olup koyun güderim Kafam Bozulur Esrar Çekerim


Bunalıma Girer Jilet Atarım Ferdiciyim arkadaş çok görme bana!!!


Secde Ettim aşka taparcasına uğrunda Tanrının Yolundan oldum


Sebep sensin bütün günahlarıma sevdikçe sayende günahkar oldum!


Ben sensiz cennette yaşamaktansa seninle cehennemde yanmak isterim


Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git Ama ardında ağlayan bir çift göz


Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedim


İçtiğim Şarap Olsun Çektiğim Esrar Olsun Sevdiğim Kız Müslümcüyse Canım Feda olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler